Magyarország

Új projekt Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítésére

Csaknem 11 milliárd forintos programot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a turisztikai kínálat népszerűsítése és az idegenforgalmi vállalkozások piacra jutásának elősegítése érdekében.

A Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram (TIMEA) elnevezésű projekt 2,4 milliárd forint magyar költségvetési forrásból és az Európai Unió 8,350 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásából valósul meg.

A Turisztikai Ügynökség a Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző program felhívására nyújtotta be pályázatát, amelynek fő tartalmi elemei 85 százalékban nemzetközi, 15 százalékban pedig belföldi marketingtevékenységre terjednek ki.

A projekt várható eredményei között példaként említették az új piacok elérését, szemléletformálást a vállalkozások körében, valamint szakmai hozzájárulást a szolgáltatások minőségének emeléséhez. A program reményeik szerint segíti a magyarországi vendégforgalom, illetve az abból származó bevételek növekedését, a külföldi turisták magyarországi tartózkodásának meghosszabbítását, ezáltal növelve az országon belüli fogyasztásuk mértékét.

A a nemzetközi marketingtevékenység három szintű kommunikációs keretrendszerének alapja az ország ismertségének növelését célzó imázskampány. Amellett, hogy a program innovatív eszközök segítségével mutatja be az ország stratégiai turisztikai termékeit,

kiemelt figyelmet fordít az orvosi, a szenior és az akadálymentes turizmus fejlesztésére és népszerűsítésére.

A küldő piacokon mindez döntően a lakosságot közvetlenül elérő médiakommunikáció formájában jelenik meg. A kampányok kiegészülnek helyi akciókkal, Magyarország turisztikai kínálatát külföldön attraktív módon bemutató szakmai rendezvényekkel, workshopokkal, ahol a magyar turisztikai vállalkozások is bemutatkozhatnak a nemzetközi porondon.

A projektnek része továbbá több információtechnológiai, informatikai fejlesztés is. Ezek a mintegy 32 ezer turisztikai szolgáltatást magában foglaló Nemzeti Turisztikai Adatbázis minél szélesebb körű hozzáférhetővé tételét, szolgáltatásainak, különösen a külföldi turisták tájékozódását támogató webes megoldások, interaktív alkalmazások bővítését és akadálymentesítését célozzák – olvasható a közleményben.

 

Facebook hozzászólás
Környezettudatos vagy? Ha 500 Ft-tal támogatod a Földrajz Magazint, akkor egy újrahasznosított Tetra Pak dobozból készült menő pénztárcát kapsz ajándékba. A részleteket itt találod. A Földrajz Magazinon már 1600 bejegyzés, cikk olvasható. 2020-ban még több érdekes és színvonalas cikket szeretnénk megjelentetni. Ehhez anyagi támogatásra van szükségünk. Kérjük, támogassa a magazin kiadóját, a Földrajzverseny Alapítványt! Köszönjük.

Hirdetés

A NAP KÉPE – NASA

GÖRBE TÜKÖR

RSS OMSZ

  • Csípős reggelek 2020/09/18
    Az átvonult hidegfront után csak a reggelek emlékeztetnek arra, hogy ősz van. A folytatásban sem fogunk fázni a délutáni órákban.
  • Ianos az elmúlt évek legerősebb földközi-tengeri "hurrikánja" (medikánja) 2020/09/18
    Elkezdődött a viharszezon a Földközi-tengeren. Ezt az évadot rögtön egy nagyon intenzív, trópusi ciklonra jellemző tulajdonságokat is mutató légörvény nyitja, mely eddig inkább Szicíliától délkeletre, a nyílt tenger felett örvénylett, és eközben gyűjtötte a nyár során felhevült tengervízből az energiát. Most azonban északkeleti irányba mozdult el, és a középpontja a következő másfél-két nap során végig […]