Magyarország

Új projekt Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítésére

Csaknem 11 milliárd forintos programot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a turisztikai kínálat népszerűsítése és az idegenforgalmi vállalkozások piacra jutásának elősegítése érdekében.

A Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram (TIMEA) elnevezésű projekt 2,4 milliárd forint magyar költségvetési forrásból és az Európai Unió 8,350 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásából valósul meg.

A Turisztikai Ügynökség a Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző program felhívására nyújtotta be pályázatát, amelynek fő tartalmi elemei 85 százalékban nemzetközi, 15 százalékban pedig belföldi marketingtevékenységre terjednek ki.

A projekt várható eredményei között példaként említették az új piacok elérését, szemléletformálást a vállalkozások körében, valamint szakmai hozzájárulást a szolgáltatások minőségének emeléséhez. A program reményeik szerint segíti a magyarországi vendégforgalom, illetve az abból származó bevételek növekedését, a külföldi turisták magyarországi tartózkodásának meghosszabbítását, ezáltal növelve az országon belüli fogyasztásuk mértékét.

Ezt is elolvasom:
A legnépszerűbb úti cél továbbra is Franciaország

A a nemzetközi marketingtevékenység három szintű kommunikációs keretrendszerének alapja az ország ismertségének növelését célzó imázskampány. Amellett, hogy a program innovatív eszközök segítségével mutatja be az ország stratégiai turisztikai termékeit,

kiemelt figyelmet fordít az orvosi, a szenior és az akadálymentes turizmus fejlesztésére és népszerűsítésére.

A küldő piacokon mindez döntően a lakosságot közvetlenül elérő médiakommunikáció formájában jelenik meg. A kampányok kiegészülnek helyi akciókkal, Magyarország turisztikai kínálatát külföldön attraktív módon bemutató szakmai rendezvényekkel, workshopokkal, ahol a magyar turisztikai vállalkozások is bemutatkozhatnak a nemzetközi porondon.

A projektnek része továbbá több információtechnológiai, informatikai fejlesztés is. Ezek a mintegy 32 ezer turisztikai szolgáltatást magában foglaló Nemzeti Turisztikai Adatbázis minél szélesebb körű hozzáférhetővé tételét, szolgáltatásainak, különösen a külföldi turisták tájékozódását támogató webes megoldások, interaktív alkalmazások bővítését és akadálymentesítését célozzák – olvasható a közleményben.

Ezt is elolvasom:
A világ legmeredekebb fogaskerekű vasútja

 


Környezettudatos vagy? Ha 500 Ft-tal támogatod a Földrajz Magazint, akkor egy újrahasznosított Tetra Pak dobozból készült menő pénztárcát kapsz ajándékba. A részleteket itt találod. A Földrajz Magazinon már 1600 bejegyzés, cikk olvasható. 2020-ban még több érdekes és színvonalas cikket szeretnénk megjelentetni. Ehhez anyagi támogatásra van szükségünk. Kérjük, támogassa a magazin kiadóját, a Földrajzverseny Alapítványt! Köszönjük.

Hirdetés

A NAP KÉPE – NASA

GÖRBE TÜKÖR

RSS OMSZ

  • 2021. januári nemzetközi agrometeorológiai helyzetkép 2021/01/26
    A mezőgazdasági termelést, így a világpiaci árakat az időjárás világszerte alapvetően befolyásolja. Az alábbiakban a nagyobb termőterületeken bekövetkezett főbb időjárási folyamatokat és azok mezőgazdaságra gyakorolt hatását foglaljuk össze. Európában csapadékhiányos és túl nedves vidékek is előfordulnak, az USA őszi búza vetésterületének pedig mintegy harmadát aszály sújtja. A déli féltekén, Ausztráliában befejeződött a búza aratása, csaknem […]
  • Egy kis szusszanás 2021/01/26
    A következő periódusban egy kis nyugalom következik, ezt követően azonban továbbra is dinamikus marad az időjárás.